Crm program 2016-10-19T06:54:51+00:00

A Crm rendszer egy külön megvásárolható Crm ügyfélkapcsolati rendszer, mely a Raktár programban is használható.
Rengeteg funkciója van.

Ha nem jól mennek a cégénél az értékesítési folyamatok, ha nem látja át kollégái munkáját, ha felejtettek már el ajánlatot adni, visszahívni ügyfeleket, ha nem talál meg adatokat, ha nem tudja a marketing költésgeit, akkor mindenképp olvasson tovább a Crm rendszerről, mert már sok cégnél megoldotta a fenti problémákat!

A Crm rendszer funkciói :

 

 

  • A táblázatos megjelenítés a Crm rendszerben
    • A táblázatot bármilyen mezőre lehet szűrni(még akár egy kis szótöredékre is). Ebben az állapotában a Crm rendszer csak azokat a sorokat fogja mutatni, amelyek a feltételeknek megfelelnek.
    • Ezeket a szűréseket állományba lehet menteni amit akár mikor vissza is lehet tölteni. Ez azért nagyon jó, mert azokat a szűréseket melyeket gyakran használunk (pl. a cégnév tartalmazza a “kft” szót, a státusza pedig “adtam árajánlatot” legyen és a “hol hallott rólunk mező “google keresőből érkeztem és az ügyintézője Kiss Virág”) nem mindig újra létrehozni, hanem csak pár kattintással újra aktiválhatjuk azokat.
    • A Crm rendszer lerendezi az adatokat ha valamelyik mező fejlécére klikkelünk. Ha még egyszer rákattintunk akkor fordított sorrendben fogja lerendezni. Többszörös rendezésre is van lehetőségünk a Crm rendszerben: pl. rendezhetünk először a státusz névre , majd azon belül pedig a cégnévre .
    • Bármilyen adatmező szerint le tudjuk csoportosítani a táblázatokat, akár még több mélységben is . Ez esetben az adatok az adott felhasználónak igen fontosnak tartott csoportosításban fog megjelenni.
    • Akár könyvjelzőt is tudunk használni. Ilyenkor a könyvjelző gombra kattintás után a Crm rendszer megfogja jegyzi a táblázatnak az adott sorát, ezután már átklikkelhetünk más sorokra , más ügyfelekre, …..stb . Amennyiben vissza szeretnénk térni a korábbi adatsorra, csak annyi a teendőnk hogy ráklikkelünk a “Könyvjelzőhöz ugrik” gombra, s máris látjuk az előzőleg mentett adatokat. Ez egy nagyon hatékony módszer, mely igen nagy mértékben felgyorsítja a munkát, főként nagyobb adatmennyiség esetében, így rengeteg időt, energiát, s pénzt tudunk megtakarítani ezáltal.
    • Egyetlen kattintással Excelbe tudjuk exportálni a táblázatainkat.Mindez ugyanúgy színesen, formázottan ahogy a programban volt.
    • Az oszlopok rendezettsége és sorrendje teljesen testre szabható (a Crm rendszer a következő alkalommal már eleve így fogja betölteni)
    • A betű típust, méretet, stílust, a páros, páratlan és a kiemelt sorok hátterének a színét,a cellák magasságát akár táblázatonként is be lehet állítani
  • Státuszuk lehet az ügyfeleknek a Crm rendszerben. A státuszoknak más-más színt tudunk megadni, így a színek alapján is már láthatjuk, hogy az ügyfelek milyen csoportba tartoznak.
  • Névjegykártya nézetben láthatjuk, hogy
    • Cégenként korlátlan számú
      • Kapcsolattartót
      • Csoportot
      • Címet
      • Eseményt
      • és leírást rendelhetünk
    • A Crm rendszerben kapcsolattartónként is korlátlan telefonszámot tudunk felvinni Megadhatjuk az illető személy beosztását, születés- és névnapját , feltölthetjük a fényképét, a legmegfelelőbb napot amikor kereshetjük Őt….
    • A crm rendszer egy gombnyomásra automatikusan tudja tárcsázni a Skype-ot)
    • Meg tudja hívni a felvitt facebook, honlap,vagy akár twitter alkalmazást.
    • Teljesen át lehet rendezni a névjegykártya üzemmódot egyszerű egér mozgatással .A program beállításokat megjegyzi így a program kinézete teljes mértékben testre szabható.
  • Ügyfelenként lehet rögzíteni az eseményeket(ki volt a kezdeményező fél- az ügyfél vagy mi – , a felhasználó (aki elkészítette a szoftverben való bejegyzést, időbélyeg-percre pontosan mikor készült a bejegyzés), kategória (pl. hogy milyen “eszközön “történt a megkeresés – ez lehet telefon, email, fax), esemény (pl. árajánlat kérés, vagy árajánlat adás, vagy után követés, információ kérés), leírások, megjegyzések…
  • A Crm rendszer tartalmaz egy komplex naptár programot
    • A teljes naptár üzemmódban minden felvitt adat látszódik
    • Minden ügyfélnek van saját naptára(ebben csak az adott ügyféllel kapcsolatos feljegyzések fognak látszódni)
    • Különböző nézőpontok vannak, mint pl: folyamatos, évi, havi,heti, napi …
    • Minden egyes nézőpontban lévő naptárat ki tudjuk nyomtatni
    • A naptárban lévő eseményeket igen egyszerűen, egér mozgatással tudjuk átrendezni.
    • A naptárban történő feljegyzésekhez be lehet állítani a Crm rendszerben:
      • különböző témákat
      • más-más színeket
      • különféle helyeket
      • azt, hogy ki fogja elvégzi ? (melyik munkatársunk)
      • azt hogy ki készítette az adott bejegyzést? (ez automatikusan történik)
      • tudomásul vette e a feladott? (olyan eseteben amikor a “főnök” kiadja a munkatársaknak a feladatokat)
      • el van-e végezve a kiadott feladat?
      • az ügyfél neve (ez ki is választható, de ha egy adott “ügyfélen állunk” akkor ezt automatikusan kitölti a Crm rendszer)
      • kezdési és a zárási idő
      • emlékeztetők
      • ismétlődések
  • Sablonok készítése a Crm rendszerben.
    • Egy levélsablont csak egyszer kell elkészítenünk. Ennek a kimenete lehet a képernyő, vagy nyomtató, pdf, vagy akár email is
  • A Crm rendszer tartalmazza a névnapokat és jelzi, ha valamelyik ügyfelünknek névnapja van (ilyenkor kiküldhetünk neki egy képeslapot, de akár egy komoly kedvezményes ajánlatot is a nagy napra vonatkozólag:)
  • A Crm rendszer tudja kezelni a születésnapokat is
  • Egy adott napról meg lehet jeleníteni bővített vagy akár szűkített listát is(dátum,ki készítette, téma, megnevezés, elvégző személye, ügyfél, tudomásul vette-e a feladatot?, elkészült-e az adott feladattal?, megjegyzések…),ezeket ki tudjuk nyomtatni, de akár exportálhatjuk is Excelbe !
  • Felhasználó és jogosultsági beállítások
  • A felhasználók 32 kinézet közül tudnak választani a Crm rendszerben, így biztosan mindenki talál magának olyan design-t amivel szívesen dolgozik nap mint nap:)

A Crm rendszer megvásárolható különálló programként, vagy a Raktár program kiegészítő moduljaként!